تسریع در ارائه خدمات شرط اصلی ایجاد رضایتمندی شهروندان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تسریع در ارائه خدمات شرط اصلی ایجاد رضایتمندی شهروندان
نویسنده : morteza تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مسعود مختاری بعد از ظهر در جلسه‌ای با حضور کارکنان حوزه معاونت خدمات شهر به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات ارائه شده پرداخت و برنامه‌های خود را ابلاغ کرد.

وی ضمن بیان اهمیت خدمات‌رسانی به شهروندان گفت: حوزه خدمات شهر باید با عملکرد خود نقش موثری در رضایتمندی شهروندان داشته باشد چرا که این حوزه برای شهروندان نیز دارای اهمیت بالایی است و درستی و میزان خدمات‌رسانی به شهروندان باعث ارائه چهره یک شهرداری شهروندمحور می‌شود.

شهردار رباط کریم تسریع خدمات به شهروندان را شرط اصلی ایجاد رضایت دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از الگوهای خدمات شهری کلانشهرها را برای خود هدف قرار دهید و در همه حوزه ها به طور جدی وارد عمل شوید و به صورت یک ارگانیسم زنده در سطوح مختلف شهر حضور داشته و فعالیت کنید تا همه با هم بتوانیم قدم‌های موثری را در ارائه خدمات نوین خدمات شهری برداریم.

وی افزود: همه فعالیت‌هایی که در حوزه خدمات شهری به مردم ارائه می شود، باعث روان شدن زندگی روزمره مردم است و عملکرد همه پرسنل مستقیما در رضایتمندی شهروندان و همچنین تقویت نقش آن ها در مشارکت در امور شهری تاثیر به سزایی دارد که باید به آن توجه داشته باشیم.

مختاری در این جلسه ضمن بیان برنامه‌های خود در سطح شهر، آنها را به یک به یک مسئولان معاونت خدمات شهر، حمل ونقل و ترافیک و سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و فضای سبز ابلاغ کرد و تصریح کرد: از جمله کارهایی که باید به سرعت انجام شود نوسازی و ایجاد ظاهری آراسته برای سیستم حمل و نقل شهری است ، همچنین در خصوص راه اندازی تاکسی بانوان و طرح ساماندهی آژانس های مسافربری شهر نیز سخنانی بیان کرد.

وی همچنین بر ضرورت اجرای صحیح طرح جمع‌آوری زباله‌ها و فرهنگ‌سازی راس ساعت 9 شب تاکید کرد و گفت: به همین منظور نصب کفی باکس زباله در مناطق مختلف شهر انجام شود، همچنین خرید دستگاه مخزن‌شوی، کامیون جمع‌آوری زباله و همچنین باکس‌های جدید زباله در دستور کار است که بزودی خریداری می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.